התחברות
הרשמה
אנשים שמשחקים דיאנדי מהדורה 4
איפה אני יכול למצוא רשימה מלאה של כל הגזעים והמקוצועות? או אם אתם יכולים לכתוב לי פה זה יהיה נחמד (גם מספר אחד וגם מספר שתיים)
14 ביולי 2022, 00:17
מבוכים ודרקונים
תשובה אחת
https://dnd4.fandom.com/wiki/class
אבל למה מהדורה 4
תשחק או 5 או פאת'פיינדר (3.5 מחודש)
כ
כינוימגניב
באותו הנושא:
רק לי עצוב שהדור של הילדים של היום לא גדל על משחקים במחשב ?
אנשים שמשחקים דיאנדי מהדורה 4
אם אתם משחקים מיינקראפט, אז ממתי, ואיך הכרתם מיינקראפט, ובאיזה מהדורה אתם משחקים?
אנשים... עצבנו אותי עם הדור של היום
למה הרבה אנשים מבוגרים חושבים שהדור שלנו לא טוב?
יש אנשים שהיו רוצים לשחק במבוכים ודרקונים מהדורה חמישית?
למה אנשים כל כך שופטים את הדור של היום?
מהי הסיבה לכך שהמבוגרים והדור של פעם הרבה יותר מנומסים ואנשים טובים מהדור של היום והצעירים?
יש פה כאלו שהיו מעוניינים במשחק של מבוכים ודרקונים מהדורה 5 בשבת?
אני לא מצליחה להבין אנשים שאומרים שהדור של היום הוא חרא
למה אנשים (בעיקר מהדור הזה) עדיין גזענים?