8 תשובות
הכל זה חינוך ושטיפת מוח, השפעה חברתית. אף אחד לא נולד גזען. הוא רק לומד להיות כזה.
למה הדור הזה שונה?
זה לא נורמלי להיות גזען בכלל...
ומה שmalia אמרה
ומה שmalia אמרה
אנונימית
שואל השאלה:
כי יש יותר גישה למידע והוא פשוט יותר מתקדם בהרבה דברים
כי יש יותר גישה למידע והוא פשוט יותר מתקדם בהרבה דברים
אנונימית
שואל השאלה:
בכולם יש קצת גזענות
בכולם יש קצת גזענות
אנונימית
שואל השאלה:
לצערי
לצערי
אנונימית
וזה לא אומר שצריך לנרמל שנאה כלשהי לאנשים כי צבע העור שלהם לא כמו שלך :)
זו הסיבה שכולנו מתחנכים לטיפה גזענות הזו
זו הסיבה שכולנו מתחנכים לטיפה גזענות הזו
אנונימית
שואל השאלה:
מסכימה.
מסכימה.
אנונימית
באותו הנושא: