12 תשובות
כי כל אחד חושב שהוא הכי טוב והם לא רגילים למה שיש היום
בכל דור יש רע וטוב
זה תמיד ככה כל דור חושב שהדורות הבאים הם עצלנים ומפונקים ושיש להם יותר מידי
כי באמת יש מלא דברים דפוקים בדור הזה שלא היו בדורות קודמים
גם, אבל במיוחד שזה דור של לחץ חברתי ומי שלא עושה מה שכולם עושים "לא מגניב"(שזה בולשיט).
אם אתה בתול = אתה מכוער ומוזר
אם לא התנשקת אתה לא גבר
דברים הזויים כאלה
אני באמת לא מצליחה להבין. יש דברים גרועים בכל דור, לכל דור יש את היתרונות והחסרונות שלו. אני לא אומרת שאנחנו הדור המושלם אבל יש הרבה עניינים שאנחנו הרבה יותר טובים בהם מהדורות הקודמים, כמו קבלת האחר. יש הרבה פחות גזענות, הרבה פחות הומופוביה, אנטישמיות וסקסיזם מהדור הקודם, כמובן שעדיין יש, הרבה אבל פחות.
יש הרבה מאוד ילדים בדור שלנו שמעשנים בגיל צעיר, שותים בגיל צעיר, מתחצפים להורים וכו' אז אנשים מכלילים את כל הדור שלנו בגלל הילדים האלו, שאני מניחה שיש כאלו בכמעט כל דור, פעם זה היה לגיטימי לבנות 13 להתחתן ולהביא ילדים, לא מרצונן.
את צודקת. זו דעה לא פופולארית, ואני מסכימה איתה. המון אנשים, חלקם גם מהדור שלנו מתלוננים שאנחנו דור מפונק שרק תקוע במסכים כל הזמן, ולא מתחשב בזולת וכל אחד עסוק רק בעצמו, אבל זה לא נכון.
בסך הכל, אנחנו די אופטימיים, ואנחנו יודעים לקבל את השונה מאיתנו יותר משכל דור לפנינו ידע. כן, יש בנו גם חלק מחורבן, סליחה על המילה, אבל יש אותו בכל דור - כל פעם בצורה אחרת. אנחנו לא מושלמים, אבל בסך הכול... אנחנו לא הדור הנוראי שהעולם עושה מאיתנו.
זה קורה בכל דור, היום רוצים שנקרא ספרים במקום מסכים, בדור לפני רצו שישחקו בחוץ במקום לקרוא ספרים, וכו'...
אנונימי
ככה זה תמיד היה
כל דור שופט את הדור שאחריו..
כי החינוך בדור הזה ממש ברצפה
כי הדור הזה מקולקל ומושפע והמוח גם לא מתפתח פה..
בדור הזה חושבים רק על גוף האישה ועל כסף, מותגים, חברים וכמה אנחנו יפים ולא על האיכות וכל הזמן מסתובבים עם פלאפונים ואי אפשר להיות קצת שונה כי אז כולם שופטים אותנו..
"אם הילדים של היום הם עתיד העולם, אני לא רואה עתיד"
- ציטוט מהמאה השמינית לפני הספירה
כל דור חושב שהדורות שאחריו שהם גרועים ממנו. ברור שיש בעיות בדור הזה, הרבה מהן נגרמות מהנוכחות התמידה של האינטרנט, אבל זה לא אומר שאנחנו דור גרוע. להפך, אני חושב שאנחנו יכולים לעשות הרבה.
ואוהבים לומר שאנחנו עושים יותר סקס בגיל צעיר אבל לפי בדיקה של ה-cdc ב-2017 (מצרף קישור) האמת שאנחנו פחות פעילים מינית מבני נוער בשנות השמונים.

הסיבה העיקרית שאנחנו חושבים שבני נוער היום יותר פעילים מדינת הם א. החריגים (תחשבו על הילדים בכיתה שלכם שמעשנים ושוכבים) וב. הדרך שהמדיה מציגה בני נוער. ממליץ לצפות בסרטונים של mina le ו-film fatales על הנושא של הכחדת מצב הביניים בין ילדות לנוער ודרמות לנוער
mina le: https://youtu.be/v-hu1fefkus
film fatales: https://youtu.be/axk9g4q92d0
^^כתבת רק הכללות מטומטמות.
אנונימי