8 תשובות
כן. כנראה את לא מצחיקה...
הגיוני שאת מתבאסת..
זה לא כיף לקבל תגובות כאלה
זה לא כיף לקבל תגובות כאלה
לא, זה לא הגיוני. את לא אמורה להיעלב מזה פשוט להעלים עין ולהמשיך, באמת שזה ממש בקטנה.
לגיטימי לגמרי
באמת מבאס אני תמיד עושה גיחוך או צוחקת כדי שלא ירגישו לא נעים גם אם לא מצחיק לא יפה לעשות ככה
באמת מבאס אני תמיד עושה גיחוך או צוחקת כדי שלא ירגישו לא נעים גם אם לא מצחיק לא יפה לעשות ככה
זה לגמרי הגיוני שאת מתבאסת אבל לפעמים האנשים פשוט לא מבינים את ההומור של כל אחד...(בתכלס הכי כיף להצחיק את עצמך ^o^)
תגידי להם שאין להם חוש הומור
קאבום
קאבום
כן. גם אני ככה:(
באותו הנושא: