11 תשובות
שואל השאלה:
אלה שעזרו לי חכמים אז..
למרות שהמון פה חכמים.
חוץ מזה שגם את נמצאת פה
אנונימית
כן
שואל השאלה:
שיט אני מרגישה ממש טיפשה
אנונימית
שואל השאלה:
חחחח תודה רבה על העידוד!!
אנונימית
השאלות הלימודיות שלי זה יותר מה זה אומר כי לא לימדו בבית ספר

שתביני, החברות שלי התעצבנו עליי שאני לומדת יותר מידי -_-
אני בטוחה שאת חכמה מאוד! d:
הייתי מסתדרת בלי האתר בלימודים. אני לא נעזרת באנשים מכאן.
שואל השאלה:
תודה רבה!!
יאא והחלפת תמונהה^^
אנונימית
האנשים פה לא חכמים חיים שלי בלב, הם דיכאוניים ומתנשאים, זה גורם לך לחשוב שהם חכמים אבל הם מזה לא
שואל השאלה:
אהה
לא הכרתי אותו אז לא היה לי מושג שזה קשור /:
אנונימית
הייתי אותו דבר בלימודים
אבל זה נחמד לעזור לאחרים (:
אני פחות שואלת שאלות בנושא הלימודי אלא יותר כלפי דברים אישיים

שמחה שסטיפס עזר לך רבות! d:
לזיכרון טכנובלייד o7
(: