9 תשובות
זה קשה :/ שהמורים לא רואים אותנו ולא יכולים לדעת באמת אם צריך עזרה ולהסביר כמו שצריך ויש כל הזמן עבודות ושיעור אחרי שיעור זה בעייתי ואין זמן:(
תאמת תאמת אני ממש אוהבת את זוםם
אני רצינית הרבה יותר נוח לי ככה שאני בחדר שלי לומדת מהבית זה פשוט נ ו ח
אני רצינית הרבה יותר נוח לי ככה שאני בחדר שלי לומדת מהבית זה פשוט נ ו ח
זה ככ קשה
אי אפשר ככה.
אי אפשר ככה.
לא רוצה לצאת מוזרה אבל ממש התרגלתי, ומאז ומתמיד אני לומדת את החומר לבד אז ככ פשוט לי עכשיו, בהתחלה היה סיוט אבל עכשיו למי יש כח להתארגן לבצפר.
שואל השאלה:
~no one~
אע? איך את מסדתרת????
ספרי לי את סודותיך
~no one~
אע? איך את מסדתרת????
ספרי לי את סודותיך
שואל השאלה:
מהמהמהמהמהצ איך אתם מצליחים
מתלמידה מצתיינת הפכחתי להיות ילדה שלא מגישה עבודות לול
מהמהמהמהמהצ איך אתם מצליחים
מתלמידה מצתיינת הפכחתי להיות ילדה שלא מגישה עבודות לול
זה נורא זה פשוט ככך קשה
יש ימים שאני באמצע שיעור ופשוט בא לי לשבור את המחשב זה פשוט מביא לי עצבים
אני בקושי מסתדרת
יש ימים שאני באמצע שיעור ופשוט בא לי לשבור את המחשב זה פשוט מביא לי עצבים
אני בקושי מסתדרת
לחחחאני פשוט מסתדרת זה נוח אתה אשכרה לומד בחדר של עצמך ואתה יכול לשאול כמה שאלות שאתה רוצה
והמורות ממש משתדלות להסביר לנו את זה נכון
אני פשוט מתה על זה לא יודעת להסביר חחח
והמורות ממש משתדלות להסביר לנו את זה נכון
אני פשוט מתה על זה לא יודעת להסביר חחח
שמשון, למידה מרחוק זה פאקינג זין בעין מי שהמציא את זה, אני מאחל לו לעשות בגרות ככה.
באותו הנושא: