7 תשובות
חצי שנה? לא
חודש פלוס מינוס, כן יש מצב
חצי שנה אני יכול.
אני גם בקושי אוכל בשר (לא כי אכפת לי, סתם כי לרוב אין לי בשר טעים בבית), אז זה מקל עליי לדעתי.
הייתי עושה תמורת איזה משהו שווה כמו כסף ועוד
עזבי אותך, החיות לא יפסיקו למות באכזריות בין אם תאכלי בשר ובין אם לא
הכל טוב
סתם מתעניין, הנאמנה פה אמרה שהיא אוכלת את זה מבחינה רפואית - "הגוף שלי זקוק לזה"
ואתם נתתם לה מינוסים. אתם לא נורמלים.