12 תשובות
לא
לא כי אז זה אומר שאני מפחדת מעצמי
למה שצלקת תפחיד?
אני אוהבת צלקות
לא, אין שום סיבה שזה יגרום לי לתחושת פחד.
שמעי זה בגודל של הזרת שלי והיד קטנה עור חלק לא נעים
אנונימי
אני אוהב את הצלקות שלי כי יש לי סיפורים ככה אבל מה שכן לגלות שעומד להיות לך צלקת זה לא נעים אם אפשר להימנע עדיף לדעתי
מה את מתכוונת? יש אנשים שיראו צלקות וקפצו כן כי מבהיל אבל תלוי.
זה מטגרר הרבה אנשים והרבה אנשים פשוט מסוקרנים/מרחמים וכולי... תלוי איזה צלקות..
זה מטגרר הרבה אנשים והרבה אנשים פשוט מסוקרנים/מרחמים וכולי... תלוי איזה צלקות..
זה לא מפחיד אותי אבל זה כן מטגרר ממש
לא לפי דעתי זה מהמם ומיוחד
אנונימית
שואל השאלה:
כי בדרך כלל תמיד צורחים לי מה קרה לך וזה מעליב אותי
כי בדרך כלל תמיד צורחים לי מה קרה לך וזה מעליב אותי
אנונימית
אני מצטערת
באותו הנושא: