3 תשובות
תלוי איפה ואיזה. בעיקרון ממש לא.
אין לך מה להתבייש, אותי אישית זה לא מגעיל. וגם אם זה מגעיל מישו את לא צריכה להתבייש בגוף שלך, המקסימום שיהיה זה ישאלו אותך ממה זה. זהו
פעם חטפתי קראש על מישהי בלי רגל, אז כמה צלקות קטנות לא אמורות להפריע
אנונימי