6 תשובות
כדור נורופן?
שום כדור, זה וירוס
אם יש חום אז רק כדור להורדת חום
אם כואב הגרון קח משהו לגרון ותנוח אם יש חום אז נורופן או כדורים כלשהם.. בעיקר צריך לנוח
אני חולת קורונה ואני לוקחת אנטיביוטיקה ונורופן
אני לוקחת אדוויל (זה לא "מרפא" פשוט מקל על התסמינים וההרגשה הרעה)
אנטיביוטיקה לא עוזר לפי מה שאני יודעת כי זה וירוס לא חיידק, ובכל מקרה מאוד לא מומלץ לקחת תרופות כאלה בלי מרשם.
החלמה מהירה לכולם ❤
אדוויל