התחברות הרשמה

איזה כדור לקחת לקורונה?

אני לא מרגישה טוב ומסתבר שיש כדורים שלא אמורים לקחת אז נניח אדוויל או אקמול זה בסדר?
28 ביוני 2022, 16:34
קורונהוירוסיםמחלותחיסוניםתרופות    
3 תשובות
כן אבל אופטלגין הכי מומלץץ
ב
בגולה
תתייעצי עם רופא לא עם סטיפס
.
.Raven
כשחליתי לקחתי אקמול,
זה עזר והרגשתי יותר טוב.
ס
סודית 2
באותו הנושא:
אני חולה קורונה ומתפוצץ לי הראש איזה כדור כדאי לי לקחת?
יש לי קורונה ואני על 38.6 מעלות לקחת כדור להוריד את החום?
איזה כדור טוב יש לתת למישהו עם קורונה?
מותר לקחת אחריי המנה השנייה של החיסון לקורונה כדור ?
אני חיובית לקורונה מה לקחת לבידוד?
מותר לקחת כדור לאחר חיסון קורונה?
אם יש לי קורונה אני יכולה לקחת כדור נגד צינון וכאב ראש ?
איזה כדורים אסור לקחת לחולה קורונה??
אני חולת קורונה איזה ויטמינים מומלץ לקחת?
איזה שם הייתם ממצאים לקורונה אם לא היו קוראים לה קורונה?
יכריחו אנשים לקחת חיסון לקורונה?