3 תשובות
^^^יאפ
זה 145 שקל לחודש ביס ואת צריכה להחליף ממירים עשיתי את זה
שואל השאלה:
כבר יש לי יס, אני פשוט מתקשרת?
כבר יש לי יס, אני פשוט מתקשרת?
אנונימית
באותו הנושא: