7 תשובות
את צריכה להוריד את האפליקציה של דיסני מהטלוויזיה בחנות אפליקציות של גוגל
כשאת ביס אז יש לך כאילו אפליקציות אז תכנסי לאפליקציה של חנות אפליקציות ואז שם תחפשי disney+ ותורידי ואז תכנסי למשתמש בדיסני פלוס
שואל השאלה:
הנה מצאתי
הנה מצאתי
תלכי הכי שמאלה באפליקציות ואז יש לך עוד אפליקציות אם משהו כזה עם סימון של פלוס נראלי ואז יש לך שם את הגוגל פליי אחרי שאת לוחצת על הפלוס הזה
שואל השאלה:
אני במסך הבית של yes פלוס ואין
אני במסך הבית של yes פלוס ואין
במסך בית איפה שהיוטיוב והנטפליקס וכל זה
שואל השאלה:
איך נכנסים לאפליקציות?
איך נכנסים לאפליקציות?