4 תשובות
לא צריך תרשום בגוגל דיסני פלוס יס ואז תכנס לאתר ותירשם
אתה צריך להרשם ואז אחרי חצי שנה להתקשר ליס ולבטל עם אתה לא רוצה להמשך ולהתחיל לשלם
תתקשרי ליס
לפי מה שהבנתי זה למצטרפים חדשים ליס
באותו הנושא: