4 תשובות
לפי מה שהבנתי זה למצטרפים חדשים ליס
תתקשרי ליס
אתה צריך להרשם ואז אחרי חצי שנה להתקשר ליס ולבטל עם אתה לא רוצה להמשך ולהתחיל לשלם
לא צריך תרשום בגוגל דיסני פלוס יס ואז תכנס לאתר ותירשם