7 תשובות
שואל השאלה:
אנגלית כבר עשיתי מועד ב
אנגלית כבר עשיתי מועד ב
אנונימי
מדוע לא ניגשת היום למועד ב?
שואל השאלה:
כי מתמטיקה אני מרוצה יחסית מהתוצאות
כי מתמטיקה אני מרוצה יחסית מהתוצאות
אנונימי
ברמת העיקרון אתה תמיד יכול להשלים אם תצטרך אז אני מניח שזה לא כזה נורא
אההה אוקיי סליחה, לא הבנתי נכון את השאלה.
תראה, זה בסדר להרגיש קצת מאוכזב כל עוד אתה לא מרים ידיים ומתייאש.
כל הכבוד שניגשת שוב! למרות שסהכ הציון לא היה גרוע, אלא רק מתחת לציפיות שלך מעצמך
תראה, זה בסדר להרגיש קצת מאוכזב כל עוד אתה לא מרים ידיים ומתייאש.
כל הכבוד שניגשת שוב! למרות שסהכ הציון לא היה גרוע, אלא רק מתחת לציפיות שלך מעצמך
שואל השאלה:
כן כאילו הציון באנגלית היה די גרוע אבל ניגשתי למועד ב בעברית זה כבר סביר פשוט פחות מה שהתרגלתי אליו
כן כאילו הציון באנגלית היה די גרוע אבל ניגשתי למועד ב בעברית זה כבר סביר פשוט פחות מה שהתרגלתי אליו
אנונימי
שואל השאלה:
מתמטיקה שזה המקצוע שהכי קשה לי בדרך כלל הוצאתי בינתיים ציון סבבה ולא נמוך יחסית למגן
מתמטיקה שזה המקצוע שהכי קשה לי בדרך כלל הוצאתי בינתיים ציון סבבה ולא נמוך יחסית למגן
אנונימי
באותו הנושא: