11 תשובות
להסביר לעצמך שבלי עבודה קשה הציון לא ישתנה. לעשות לך כמה ימים של מנוחה ולקום כמו פנתר ללמוד למועד הבא. אני באותו המצב רק באוניברסיטה שזה נורא, אבל חייבים להרים את עצמנו! בהצלחה ;-)
לחשוב על זה שאף אחד לא ימות ובטח שלא אתה
אני כל כך הפוךך אבל היי זה לא הכל בחיים אוקי? אל תתן לזה לשבור אותך אתה חזק מזה ויאללה עוד רגע מסיימים עם השיט הזה, שלא תעז לקרוא לעצמך אפס אתה חזק במקומות שהרבה אנשים חלשים ויאללה תתן את כולך למועדים הבאים סגור?
שואל השאלה:
כאילו לא קיבלתי עכשיו ציונים כאלו נמוכים פשוט לסטנדרטים שלי לא טובים מספיק
אנונימי
אני סקרנית, כמה קיבלת?
שואל השאלה:
במתמטיקה? או בשאר?
אנונימי
בשאר
אנונימי
שואל השאלה:
עברית ניגשתי על 82 וקיבלתי רק 64 במועד א בבגרות
אנונימי
שואל השאלה:
אנגלית גם משהו בסביבות
אנונימי
שואל השאלה:
מתמטיקה ציון סופי כרגע בשאלון 481 71 (ניגשתי עם מגן 72 וקיבלתי 69 בבגרות עצמה אז 71 זה שקלול של שניהם)
אנונימי
תעשה מה שביכולתך כדי לגשת ברביעי לשפר בעברית , אתה צריך להיות גאה בעצמך על מה שהצלחת להשיג !
הנה השגת במתטיקה ציון שאתה מרוצה ממנו
נכון שזה מבאס אני מבינה אותך לגמרי אך אל תיתן לזה לשבור לך את המצב רוח
תתכונן למועד ב ותקווה ותעשה שביכולתך לקבל אפילו נקודה יותר ממועד א וזה הסיפוק הכי גדול עבורך !!!