5 תשובות
מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד
מרוצה
יש לי ניכשל במגמה אבל בכל השאר יש לי ציונים טובים
אנונימית
לא, אבל הבעיה העיקרית שלי זה הציוני הגשה
בערך
לא יכולה להגיד שציפיתי ליותר
במתמטיקה אני רגילה למאיות מה שהיה ברור שלא יקרה הפעם. האמת אחלה ציון, אי אפשר להגיד שהתבאסתי כי זה תואם לביצוע שלי וציפיתי לציון כזה אבל בסדר.
היסטוריה די מבאס למרות שלא ציפיתי ליותר. גם הוא לא רע בכלל.
בשאר אני מרוצה