4 תשובות
קיבלתי 6 בשלוש יחידות!!!
פרופורציות!
אנונימית
הכול בסדר לא קרה כלום! ציונים לא מגדירים אותך ואל תתביישי מאף אחד! תיגשי למועד ב ותחרשי מלא בהצלחה!
אל תדאגי!
את לא כמו כולם, את עצמך, עשית את מה שיכלת, 70 זה ציון עדיין ציון טוב.
אם את מרגישה שאת יכולה לעשות יותר, תגשי, לוקחים את הציון הגבוה מבין השניים אז תוכלי לשפר (:
לגשת למועד ב' זה משהו שאת עושה בשביל עצמך, ולא בשביל אף אחד אחר. אז אם את מרגישה שאת רוצה לנסות לשפר כי את יכולה יותר מזה, אז תעשי את זה. עוד 5 שנים לא יהיה אכפת לך שבפעם הראשונה את לא היית מאלו שקיבלו מאה, אבל כן יהיה אכפת לך מהסופי אם את מתכננת ללכת לאוניברסיטה. אז אם את מרגישה שאת יכולה ורוצה לשפר, לכי על זה ואל תתני לאף אחד לעצור אותך!