15 תשובות
אישיות הכי טובה? מה זה אומר חחח פשוט תהיי את
תסביר שוב את השאלה?
שואל השאלה:
הייתי אני וקיללו אותי יש אפשרות אחרת
הייתי אני וקיללו אותי יש אפשרות אחרת
מי שאת.
לא מאמי אם קיללו אותך אז הם לא בסדר
האישיות הכי טובה? האישיות שלך.
שואל השאלה:
אני בן כן
אני בן כן
מה אתה רוצה לבוא גבר כזה לא הבנתי?
שואל השאלה:
לא הם קוראים לי את ומאמי
לא הם קוראים לי את ומאמי
לא התכוונתי לחטיבה
שואל השאלה:
בול
בול
אני יודעת שזה עצוב אבל כשתבוא לחטיבה כולם שם מושפעים אחד מהשני וזה
קיצור תבוא עם מותגים- סוויטשירט, נעליים, וגרביים רצוי
קיצור תבוא עם מותגים- סוויטשירט, נעליים, וגרביים רצוי
פשוט תהיי את. זה הכי טוב נסיכה❤
אהה אופס.. תקרא את זה בלשון זכר(;
שואל השאלה:
חח טוב
חח טוב
באותו הנושא: