15 תשובות
אישיות הכי טובה? מה זה אומר חחח פשוט תהיי את
תסביר שוב את השאלה?
שואל השאלה:
הייתי אני וקיללו אותי יש אפשרות אחרת
מי שאת.
לא מאמי אם קיללו אותך אז הם לא בסדר
האישיות הכי טובה? האישיות שלך.
שואל השאלה:
אני בן כן
מה אתה רוצה לבוא גבר כזה לא הבנתי?
שואל השאלה:
לא הם קוראים לי את ומאמי
לא התכוונתי לחטיבה
שואל השאלה:
בול
אני יודעת שזה עצוב אבל כשתבוא לחטיבה כולם שם מושפעים אחד מהשני וזה
קיצור תבוא עם מותגים- סוויטשירט, נעליים, וגרביים רצוי
פשוט תהיי את. זה הכי טוב נסיכה❤
אהה אופס.. תקרא את זה בלשון זכר(;
שואל השאלה:
חח טוב