התחברות
הרשמה
אני אדם טוב מידי , זה כנראה האישיות שלי?
2 בפברואר 2019, 10:40
תכונות
אישיות
בטחון עצמי
ביטחון עצמי
פסיכולוגיה
3 תשובות
כן
I
Im fine
אוליי
נ
נחמדה בסהכ הכל
תמשיך כך d: , כן זה האישיות שלך .
l
luvx
באותו הנושא:
משהו בקשר לאמיר פיי גוטמן שכנראה יגרום להרבה להתעצן (בפירוט כיזה ארוך מידי)
איך להודות לנטע ברזילי בצורה אישית (לא הודעה) ובלי להטריד יותר מידי
אני לא נראה הכי טוב ואני די רזה אבל מבחינת אישיות אנשים אוהבים אותי
בטעות הוצאתי יותר מידי שיערות מהגבה מה עושים??זה נראה מזעזע..
נראה טוב מאוד ואישיות לא משהו או נראה לא משהו ואישיות טובה מאוד?
מה אתם חושבים על מיכל מצוב, אני אוהבת אותה אבל נראה שיש לה פיצול אישיות...
תקשיבו אני בדיאטה רצחנית ונראה לי אכלתי היום יותר מידי כמה קלוריות זה?
בת 160 ובן 186 זה יותר מידי הבדל או שזה נראה בסדר ביחד?
שינוי האישיות - האם בן אדם יכול לשנות את האישיות שלו?
החלום שלי הוא לעבוד במוסד /שבכ זה נראה לכם מופרך מידי?
תחפושת diy לפורים שלא קשה מידי להכין וזה נראה חמוד?