4 תשובות
קודם כל תהיי את עצמך, ואת תשני את עצמך.
תהיי בן אדם טוב, תומך, וכנה. משם את תביני כבר לבד.
אל תתייחסי למה שאומרים לך אבל שיהיה לך מודעות עצמית ואל תלכי עם העדר תלכי בדרך משלך
תבדקי למה משהו מוגדר כטוב, כמו למה נחמד זה טוב, למה כנה זה טוב, תביני את זה, ואז את תהיי כנה כי את רוצה, לא כי אחרים רוצים, וככה תהיה לך אישיות טובה.
לחשוב תמיד "אם הייתי האחר אז"
זה מוביל ל"ואהבת" שמוביל לסגנון חיים מושלם