3 תשובות
אחושב שאת צריכה להגיד לו שאת מרגישה לא בנח לפעמים ושזאת תהיה שיחה בין שלושתם את חברה שלך וחבר של חברה שלך. כדי שלא יהיו תופעות מוזרות מהשיחה
שואל השאלה:
אבל זה לא ייצור סיטואציה מוזרה? בהנחה ואני צודקת ומשהו פה מסריח לגביו
כי אני מפחדת לבוא ולדבר על זה עם החברה הראשונה, אז זה אומר שהחברה השנייה תצטרך לשמור את זה בסוד גם היא
אבל זה לא ייצור סיטואציה מוזרה? בהנחה ואני צודקת ומשהו פה מסריח לגביו
כי אני מפחדת לבוא ולדבר על זה עם החברה הראשונה, אז זה אומר שהחברה השנייה תצטרך לשמור את זה בסוד גם היא
אנונימית
החברה השנייה יכולה אולי להיות חלק מהשיחה אבל שהיא לא תתחיל ללחוץ ולהראות סימנים מוזרים
באותו הנושא: