3 תשובות
הוא דוחה.
אל תשלחי לו כלום תסנני ותתעלמי ממנו עד שתצא לו הנשמה, גם אם את מתה לשלוח לו משהו, תזכרי שאם תשלחי לו משהו הוא מנצח פה
אני בהלם איזה בן אדם מזעזע אין לי מה להגיד באמת אל תשלחי לו הודעה אחותי תעיפי אותו מהחיים שלך הוא לא שווה אותך ואני תמיד פה בשבילך לדבר
אנונימית
איכ איזה דוחה הוא