תשובה אחת
קודם כל אני ממש מצטערת לגבי אבא שלך אני מקווה שהכל בסדר עכשיו, ומצטערת בשבילך עם התקופות הקשות, אם את רוצה לדבר אני פה בשבילך❤.

לגבי הכדורים, תשכנעי את ההורים שלך במילים שלך, מה שכתבת פה - שאת נכנסת לתקופת מבחנים קשה ולחוצה ושאת מיואשת ושאת צריכה את הכדורים כדי שיגרמו לך להרגיש טוב יותר, לגבי הרופא משפחה, תוכלי שאחד ההורים שלך ידבר איתו במקומך כדי להימנע ממצב לא נעים