6 תשובות
שואל השאלה:
^^^הכוונה להניח לזה עד שאראה אותה.. או בכללי :(
^^^הכוונה להניח לזה עד שאראה אותה.. או בכללי :(
אנונימי
^^אז תיזום נראלי לבוא לחבר שלך כמה פעמים עד שיהיה מצב שתהיה ביניכם אינטראקציה (לך ולה)
או שתניח לזה עד תחילת הלימודים ותאמר לה שם בערך מה שכתבתי רק שונה טיפה- "שומעת ---- שמתי לב שאיזה חודש לפני תחילת החופש התרחקת ממני כזה לא הבנתי למה.. אנחנו בסדר וזה או שקרה משהו?..
אבל נראה לי שאם ממתי שאמרת שהיא התחילה לדבר איתך לפעמים וזה היה מצבים של "שלום שלום/מה קורה" כשאתם עם עוד אנשים אז נראה לי תשחרר קצת עד שתחזרו להיות בקשר יותר טוב
או שתניח לזה עד תחילת הלימודים ותאמר לה שם בערך מה שכתבתי רק שונה טיפה- "שומעת ---- שמתי לב שאיזה חודש לפני תחילת החופש התרחקת ממני כזה לא הבנתי למה.. אנחנו בסדר וזה או שקרה משהו?..
אבל נראה לי שאם ממתי שאמרת שהיא התחילה לדבר איתך לפעמים וזה היה מצבים של "שלום שלום/מה קורה" כשאתם עם עוד אנשים אז נראה לי תשחרר קצת עד שתחזרו להיות בקשר יותר טוב
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשחרר אני רוצה פשוט להיות איתה בקשר ידידי זה הכל. כבר לא בכוונה רומנטי (רק בהמשך אולי) כי הבנתי שאין לי סיכוי כרגע.
אני רק רוצה לשאול: "תגידי (השם) אנחנו בסדר?"
אני לא רוצה לשחרר אני רוצה פשוט להיות איתה בקשר ידידי זה הכל. כבר לא בכוונה רומנטי (רק בהמשך אולי) כי הבנתי שאין לי סיכוי כרגע.
אני רק רוצה לשאול: "תגידי (השם) אנחנו בסדר?"
אנונימי
שואל השאלה:
לכתוב זו לא אופציה - היא בערך מסננת את כולם. וכנראה לא תראה את ההודעה שלי בכלל. לא אפרט יותר מדי עכשיו.
לכתוב זו לא אופציה - היא בערך מסננת את כולם. וכנראה לא תראה את ההודעה שלי בכלל. לא אפרט יותר מדי עכשיו.
אנונימי
לדתי אם חשוב לך כתוב לה או תגיד לה "שומעת ---- ראיתי שאת קצת מתרחקת לא מבין למה.. אנחנו בסדר וזה או שקרה משהו?.."
פשוט תניח לזה.. תנסה לשחרר .
אנונימית
באותו הנושא: