7 תשובות
אני מבינה זה באמת יכול לפגוע שהוא חיטט לך בדברים אישיים, אבל במקום להסתכל על זה תסתכלי על איזה חברה טובה יש לך שסיפרה לך על מה שקרה וכיבתה לו את הטלפון. היא אוהבת אותך ועליה את יכולה לסמוך
אני בכלל לא נותנת לאף אחד לגעת בטלפון כי גם לי יש דברים אישיים אז אני סומכת רק על אבא שלי
שואל השאלה:
לורד וולדי את.ה צודק.ת
חברה מדהימה
רק חברה אחת יודעת את הסיסמה שלי מכל האנשים העולם...
אני כרגע בכלל לא צדברת איתו ואתמול כשכולם הסתכלו לי בפלאפון לא ננתי לו לדעת בו
לורד וולדי את.ה צודק.ת
חברה מדהימה
רק חברה אחת יודעת את הסיסמה שלי מכל האנשים העולם...
אני כרגע בכלל לא צדברת איתו ואתמול כשכולם הסתכלו לי בפלאפון לא ננתי לו לדעת בו
אנונימית
^ למה את נותנת לכולם אבל חשבתי שאת רכושנית... אין מצב שלא יקרה עוד פעם ככה
שואל השאלה:
לאלא החזקתי אותו ונתתי להם להסתכל
אבל לו לא נתתי..
לאלא החזקתי אותו ונתתי להם להסתכל
אבל לו לא נתתי..
אנונימית
תשאלי אותו ישירות, אם הוא מכחיש אז תאמרי לו: אז אתה אומר ש(חברה שלך) משקרת? אם אתה משקר ויוצא שגם אתה מסכסך בינינו אני לא אסלח לך (אבל אם הוא לא עשה את זה זה בסדר לומר שהיא משקרת ואפילו רצוי) ואל תיראי עצבנית שלא יפחד לומר את האמת, אם הוא אומר שהסתכל תנתקי קשר, ד"א אם הטלפון היה כבוי חברה כנראה אומרת את האמת, בכל מקרה אם הוא אומר שהיא משקרת תתחקרי סוג של את שניהם ותבחרי למי להאמין או להבליג כדי שלא ייצא שטעית וניתקת קשר אם המישהו הלא נכון כששמרת עם השקרן
אף אחד חוץ מהמשפחה שלי לא יודע את הססמא לטלפון שלי (וגם הם שחכו נראלי)
באותו הנושא: