11 תשובות
זה בסדר
זה בסדר
זה בסדר
אני חושבת שזה ממש סבבה
לא
זה בסדר
זה יותר מבסדר.
ממוצע של אדם צריך בין 7 שעות ל10
אתה ישן 7 וחצי, שזה מעולה. ככה צריך
זה לא קצת בכלל
ממוצע של אדם צריך בין 7 שעות ל10
אתה ישן 7 וחצי, שזה מעולה. ככה צריך
זה לא קצת בכלל
זה מתאים לגילך הרוב ישנים פחות
זה בסדר
זה סבבה
שואל השאלה:
אה וואי בדרכ אני ישנה מלא איזה 10 או 11
אה וואי בדרכ אני ישנה מלא איזה 10 או 11
אנונימית
באותו הנושא: