5 תשובות
לשים תזכורת בטלפון כל חצי שעה
אם את לא סובלת מים כמוני תקני תתרכיז הזה כמו ויטמינציק בלי הקלוריות זה נדיר
שואל השאלה:
^כן לצערי אני חיה על שתיה מתוקה
תקני את זה זה מושלם אני שותה ככה איזה 3 ליטר ביום
שתמיד יהיה ליידך בקבוק מים גם בבית/חדר אני עושה את זה ואני שותה פי 2 יותר מים