8 תשובות
רק לך
גם לי
גם לי
שואל השאלה:
זה יכול להיות לחלק כנראה שלא עובד כבל זה כן בעיית גלישה
זה יכול להיות לחלק כנראה שלא עובד כבל זה כן בעיית גלישה
אנונימית
תכבה ותדליק את הראוטר תמחק לו קצת מהזיכרון ראמ שלו
גם לי
בפרטנר היה בעיות לפני איזה כמה ימים
ועכשיו היה גם לפלאפון
בפרטנר היה בעיות לפני איזה כמה ימים
ועכשיו היה גם לפלאפון
לפעמים כשמשחקים על וויפיי הראוטר שומר את מה שהפלאפון שולח לו בשביל שלא יהיה עובדן מידע ולא יהיו באגים וזה מעט על האינטרנט. ראוטרים של חברות אינטרנט בארץ ממש חלשים וזה למה כולם סובלים אבל יש ראותרים שאפשר לקנות ואפשר לכבות ולהפעיל מחדש את הראותר והכל יהיה פיקס
גם ליי
באותו הנושא: