6 תשובות
ללכת, אולי גם תופתעי וזה כן יעזור לך לרגיש טוב יותר, תנסי להנות כמה שיותר, ותכירי את החברים שם
שואל השאלה:
^^^ הלכתי לפגישה ראשונה אצל פסיכולוגית ואני אמשיך ללכת הכל בסדר אבל עד שזה יעזור
^^^ הלכתי לפגישה ראשונה אצל פסיכולוגית ואני אמשיך ללכת הכל בסדר אבל עד שזה יעזור
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא ילך אם אני לא אלך הוא נורא מפחד עליי וכל התקף שלי נורא מפחיד אותו. אני חושבת שאני אלך פשוט לא להרבה זמן. יש לך עצות אולי איך לעבור את זה אם אני הולכת?
הוא לא ילך אם אני לא אלך הוא נורא מפחד עליי וכל התקף שלי נורא מפחיד אותו. אני חושבת שאני אלך פשוט לא להרבה זמן. יש לך עצות אולי איך לעבור את זה אם אני הולכת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני די יודעת שאני אהיה בצד (כי אני לא משהו בקבוצות גדולות) וזה יעשה לי מן שקט כזה שעושה לי עוד יותר פלאשבקים אז בעיקר פלאשבקים... עדיין לא מצאתי דרך להתמודד איתם
אני די יודעת שאני אהיה בצד (כי אני לא משהו בקבוצות גדולות) וזה יעשה לי מן שקט כזה שעושה לי עוד יותר פלאשבקים אז בעיקר פלאשבקים... עדיין לא מצאתי דרך להתמודד איתם
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה. אני לא רוצה ללחוץ על חבר שלי כי אם אני אגיד לו שקשה לי הוא ישר ילחץ ולא יהנה יותר, אני רוצה לתת לו ערב טוב אחד. אבל אני אנסה מה שאמרת. תודה על הכל 3>
אוקיי תודה רבה. אני לא רוצה ללחוץ על חבר שלי כי אם אני אגיד לו שקשה לי הוא ישר ילחץ ולא יהנה יותר, אני רוצה לתת לו ערב טוב אחד. אבל אני אנסה מה שאמרת. תודה על הכל 3>
אנונימית
שואל השאלה:
היה בסדר(: הוא נראה שהוא נורא נהנה זה שימח אותי
היה בסדר(: הוא נראה שהוא נורא נהנה זה שימח אותי
אנונימית
באותו הנושא: