6 תשובות
לא רק אתה
מסכימה, גם יש פחות פעילים, פחות תשובות
תלוי איך אתה מגדיר גרוע... באופן עקרוני יש משהו.
אין כל כך פעילות מצד משתמשים.
אין כל כך פעילות מצד משתמשים.
לגמרי
צודקת
ואי גם אני חושבת
באותו הנושא: