6 תשובות
לא רק אתה
מסכימה, גם יש פחות פעילים, פחות תשובות
תלוי איך אתה מגדיר גרוע... באופן עקרוני יש משהו.
אין כל כך פעילות מצד משתמשים.
ואי גם אני חושבת