10 תשובות
מתי האוטובוס יגיע לתחנה
למעלה מתי שהאוטובוס הקרוב בא
ולמטה מתי האוטובוס הבא בא
זה פשוט מתי האוטובוס מגיע
הלמעלה זה השעה הקרובה והלמטה זה האוטובוס שאחריו
שואל השאלה:
הבנתיי
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכןלם3>
אנונימי
אני חושב שהעליון מראה מתי האוטובוס יגיע לתחנה, והתחתון מראה מתי תרד ממנו במשוער..
שואל השאלה:
רגע רק לוודא שהבנתם אותי נכון..
לקווים שהראתי בתמונה היה רשום 2 שעות נגיד קו 18 העליון היה 12:56 והתחתון היה 15:31
זה מה חשבתם שהתכוונתי או משהו אחר??
אנונימי
אה סליחה נראלי שטעיתי... חשבתי שזה השעה המשוערת שתרד.
יתכן שזה האוטובוס הבא..
הסתכלנו על כל קו בנפרד, שעה מודגשת יותר שהיא הלמעלה ושעה פחות מודגשת היא הלמטה.