4 תשובות
נכון לעכשיו העבודה חייבת לך 32 לשעה ונותנת לך בונוס קבוע של 3 שקלים - יש לך 35 שקל לשעה. אבל בהפרשה לפנסייה העבודה תפריש לך כאילו את הרווחת 32 לשעה ובמידה שהם ירצו הם יכולים להוריד לך את השכר ל32 שקל לשעה ולא לשלם לך כלום כי זה לא נחשב כאילו הם פטרו אותך כי 3 השקלים האלה כבונוס. או בפיטורים לשלם לך פחות פיצויים על שכר של 32 שקל לשעה. עשי לעצמך טובה ותדאגי להתמקח (במידה שאת עובדת אצלם לטווח ארוך) שזה יהיה שכר ולא בונוס...
שואל השאלה:
זה רשום היחד או נפרד
זה רשום היחד או נפרד
אנונימי
שמה שאתה מקבל זה 32 לשעה, אבל על כל שעה מביאים לך 3 שקל בונוס אז בתכלס אתה מקבל 35 לשעה
35 לשעה עניתה לעצמך