2 תשובות
ישלך את עצמך תמיד. טת תמצאי את המקום שלך והכל יהיה בסדר. אני כאן תמיד ואני חברה שלך!
את יכולה ללכת לים ולראות שם חבורות או אנשים בגילך ולפנות אלייהם או שאולי להכיר אנשים בסטיפס
באותו הנושא: