5 תשובות
לא טוב האדם לבדו
תשיג חברים חדשים
רק בגלל שאתה לא רוצה את החברים הנוכחים שיש לך לא אומר שאתה לא צריך חברים כלל
תשיג חברים חדשים
רק בגלל שאתה לא רוצה את החברים הנוכחים שיש לך לא אומר שאתה לא צריך חברים כלל
אנונימי
לבן אדם קשה להיות לבד לדעתי , אני חושבת שאתה צריך אולי להכיר אנשים חדשים או לבקש מהחברים שלך להקשיב לך איך אתה מרגיש הם ישמעו ויבינו אותך אם הם חברים נורמלים
אתה יודע מה טוב בשבילך
אם אתה חושב שמה שאתה עושה יכול לעזור לך ולעשות לך טוב, תמשיך ותעשה את זה
אם אתה חושב שמה שאתה עושה יכול לעזור לך ולעשות לך טוב, תמשיך ותעשה את זה
שואל השאלה:
אתם חושבים שאני עושה נכון?
אתם חושבים שאני עושה נכון?
אתה בן אדם טוב כמו שאתה ומי שלא מדבר איתך מפסיד
תנסה לעבור איזור ועבודה ויאהבו אותך שם כמו שאתה
תנסה לעבור איזור ועבודה ויאהבו אותך שם כמו שאתה
באותו הנושא: