30 תשובות
אתה יכול למצוא מקום לעבוד או להתנדב ולהכיר שם אנשים.
אם אתה רוצה לדבר, אני ושאר קהילת סטיפס פה.
שואל השאלה:
כרגע דיברתי
שולחת לך ❤
הכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
חח❤
מצטערת לשמוע.
בעזרת השם הכל יהיה בסדר :)
בנתיים תעשה דברים שיעודדו אותך,
ויגמרו לך להסיח את דעתך.
כמו לראות סדרות וסרטים,לעשות ספורט.
תנסה לדבר ולשתף בזה מישהו מהמשפחה שלך,
לבלות ולצאת עם המשפחה שלך.
ובהמשך אתה יכול להתחיל לעבוד,
ולהכיר אנשים וחברים חדשים.
במהלך החיים יהיו לך עוד הרבה מאוד
הזדמנויות להכיר אנשים וחברים,
כמו בצבא ובעבודה.
שואל השאלה:
ואיבדתי את האמון בבני אדם מכדי ליצור קשרים
בטח שאין לך חיים גבר אתה כל היום בסטיפס תראה תמספר תשובות שנתת יחרשן
אנונימי
^ עצוב שכתבת את זה מאנונימי, אין לך אומץ לכתוב את זה מהחשבון הרגיל שלך?
תגובה כל כך חסרת טאקט, ממליצה לך למחוק אותה.
מבין אותך לגמרי
יש תקופות טובות ופחות טובות
מאחל שיהיה לך תקופות טובות בחיים ושיהיה לך טוב
אני איתך ;(
lce
לנסות להכיר אנשים חדשים טובים שיעשו לך טוב, לנסות להמשיך הלאה ולהתגבר על האהבה הנכזבת, המון בהצלחה ופה בשבילך:)
אבוי קשה לשמוע
#l
כל החיים חברים הולכים ובאים אצה תראה שאתה תכיר חדשים והכל יהיה טוב
בצבא תכיר הרבה חברים או בעבודה גם
בצבא תכיר אנשים וגם אם אתה יכול להתנדב/לעבוד איפשהו גם שם מכירים חברים
מה על מה המינוס מגיע לי סה"כ jim אחלה גבר go jim
בסדר תנסה להחזיר קשר אם אלה שחשוב לך ואם לא הכל טוב, מלא מנתקים קשר עם אנשים מהתיכון וכולם מכירים בצבא המון חברים. ובלי קשר תתמקד בדברים שאתה אוהב לעשות לבנתיים
אני חושבת שקודם כל תוציא את המיטב מהלבד שלך, תהנה עם עצמך ואולי תנסה ללכת למקומות התנדבות וכאלה כדי להכיר אנשים..
אני בטוחה שאתה אדם טוב ואף אחד לא שווה אותך
HSP
אני איתך בזה אחי.
אין מה לעשות או שמחזירים את הקשר או שמוצאים אנשים אחרים
זה תמיד ככה.
אתה תמצא חברים אחרי הצבא.
קהילת הסטיפס איתך

כמו שטונה אמר "זמן מרפא את הכל הוא מרפא כת הכול"
go jim אני יודע זה כואב אבל זה יעביר לך את הדיכאון אני אומר לך בסוף ג'ים יהיה כמו אח בשבילך אני הולך לג'ים בשביל לא להתאבד
מרגישה אותו דבר עכשיו ..מוזמן לדבר בפרטי אפשר לחשוב יחד על רעיונות ..
אתן לך כמה שאני גם אעשה בקרוב
אני מחפשת עבודה ,אתחיל לצאת יותר כדי להכיר אנשים ...
לפי השאלה כבר לא כיתה כנראה גיל צבא
אבדת את האמון בבני אדם? מה אתה בן 70 שהיקום צחק לך בפנים והגורל לא האיר לך? אז חתכו ממך.
נו ו? תמיד יכול להיות יותר גרוע.
אנשים אפשר להכיר באמת בכל מקום: בעבודה, בתנועות נוער, התנדבות, שומע שיש לי חברים שפגשתי נטו כי חיכיתי איתם לטיסה כי היינו לבד.
מה שחשוב זה להיות בנאדם.
כשכואב צריך לתת לזה לכאוב טיפה, כי אחר כך מהכאב הזה אתה תצמח ותראה לעצמך מאז שאתה יכול יותר ושאתה יותר טוב משאתה חושב.
בקיצור תכאב קצת אבל אל תשכח לקום מזה
שואל השאלה:
אני כבר אחרי שירות לאומי.
איזה כיתה אתה או גיל?
אנונימית
תודה
אז תקשיב מי שניתק איתך קשר אתה צריך להגיד תודה שהוא כבר לא בחיים שלך זה דבר ראשון
דבר שני עם שברון לב קשה להלחם אבל אתה חזק וזה יעבור וזה תקופה ואם אתה באמת כנראה בגיל צבא אז תכיר חברים חדשים ותתחבר אליהם ואולי גם תכיר מישהי חדשה תנסה להיות פתוח להצעות חדשות ותשכח מהשברון לב
בהצלחה ובכל מקרה תזכור שהכל לטובה
אנונימית