6 תשובות
תזכרי שזה נורמלי לחלוטין ושהוא חתיכת ח*א
תשכחי ממנו, אל תהיי לבד. אל תתני לו לראות שנפגעת, תמשיכי הלאה.
יעבור לך כפרה, תדליקי את הנטפליקס תאכלי קצת גלידה ותוך שעתיים יעבור. בהצלחה
דבר ראשון, הוא צריך להיות זה שמובך ורוצה לנעול את עצמו בחדר, שימי פאקינג פס.
דבר שני, את יותר טובה מזה, פשוט תלכי בראש מורם, תחיי את החיים, תצאי עם אנשים. כן יש אנשים חרא כמוהו אבל בסופו של דבר יגיע הבן אדם הנכון בשבילך, וכנראה שהוא לא היה הבן אדם הזה.
יהיה בסדר
דבר שני, את יותר טובה מזה, פשוט תלכי בראש מורם, תחיי את החיים, תצאי עם אנשים. כן יש אנשים חרא כמוהו אבל בסופו של דבר יגיע הבן אדם הנכון בשבילך, וכנראה שהוא לא היה הבן אדם הזה.
יהיה בסדר
איזה ילד אפס, לא מגיע לו בכלל לצאת עם מישהי כמוך.
את יודעת מה עושים עם זבל?
זורקים אותו לפח כי לשם הוא שייך.
תתעודדי חיימ שלי, הוא לא שווה את הדמעות שלך.
תסתכלי על החלק הטוב שעדיף שגילית את הפרצוף שלו עכשיו מאשר מאוחר יותר, את מהממת ומגיע לך מישהו מהמם כמוך ואת תמצאי!!
זה בסדר לבכות ולהשבר, אבל תקומי מזה בסוף טוב?❤
זורקים אותו לפח כי לשם הוא שייך.
תתעודדי חיימ שלי, הוא לא שווה את הדמעות שלך.
תסתכלי על החלק הטוב שעדיף שגילית את הפרצוף שלו עכשיו מאשר מאוחר יותר, את מהממת ומגיע לך מישהו מהמם כמוך ואת תמצאי!!
זה בסדר לבכות ולהשבר, אבל תקומי מזה בסוף טוב?❤
באותו הנושא: