3 תשובות
אולי לחברים שלך אין אבל לכי תדעי אולי יש להם דברים יותר גרועים שהם לא מספרים לך יש לך מזל שזה זה ולא משהו יותר גרוע אין מה לעשות אין לזה ניתוח או משהו את צריכה להתגבר על זה :)
אחותי לי יש פזילה בעיניים בקטע אחר.. עשיתי כבר 3 ניתוחים עין ימין שלי פונה כלפי באמת שהמצב שלי יותר חמור אני מסתכלת ישר והעיינים זזות לצדדים
בקיצור את ממש בסדר ניתוחים היום יכולים לפתור הכל