10 תשובות
עדיף דג, חלבון
פחית טונה, גבינה כלשהי, וסלט ירקות חתוך טרי
דג בתנור .
(הייתי מוסיפה גם פחמימה , וירק.ות.[דוגמא לפחמימה; אורז/פסטה/בורגול/לחם/פיתה וכודמה..])
(הייתי מוסיפה גם פחמימה , וירק.ות.[דוגמא לפחמימה; אורז/פסטה/בורגול/לחם/פיתה וכודמה..])
שואל השאלה:
אני לא אוכלת ממש פחמימות.. זה ממש נורא אם אני אשתה מרק? אכלתי כבר יומיים ברצף מלא דגים ומלא חלבונים.. את/ה יודע/ת מה הערך הקלורי בערך של קערת מרק כתום רגילה?
אני לא אוכלת ממש פחמימות.. זה ממש נורא אם אני אשתה מרק? אכלתי כבר יומיים ברצף מלא דגים ומלא חלבונים.. את/ה יודע/ת מה הערך הקלורי בערך של קערת מרק כתום רגילה?
אנונימית
מרק כתום זה אחלה, אין שום בעיה. פשוט ענינו לשאלה, לא הסתכלנו על האוכל
ותרסיס שמן זה עדיין שמן
אני לא יודעת , מה שכן אני יודעת שאלו כמעט וכלום קלוריות , ושאין במרק סיבים וערכים תזונתיים בלבד. זה לא בריא.
אל תוותרי על פחמימות! הםחמימה היא אב מזון חשוב מאוד לגוף.
תשלבי בארוחה את כל אבות המזון. את לא חייבת לאכול חלבון מדגים , יש עוד הרבה מאכלים עשירי חלבון חוץ מהם.
את יכולה לאכול את המרק אם את רוצה , אבל תאכלי גם עוד ארוחה אשר עשירה בכל אבות המזון.
אל תוותרי על פחמימות! הםחמימה היא אב מזון חשוב מאוד לגוף.
תשלבי בארוחה את כל אבות המזון. את לא חייבת לאכול חלבון מדגים , יש עוד הרבה מאכלים עשירי חלבון חוץ מהם.
את יכולה לאכול את המרק אם את רוצה , אבל תאכלי גם עוד ארוחה אשר עשירה בכל אבות המזון.
שואל השאלה:
אני יודעת שזה עדיין שמן אבל זה בכמות ממש קטנה, בכפית של שמן זית רגיל יש איזה 60 קלוריות ובתרסיס גג 15
אני יודעת שזה עדיין שמן אבל זה בכמות ממש קטנה, בכפית של שמן זית רגיל יש איזה 60 קלוריות ובתרסיס גג 15
אנונימית
דג.
^^בכפית קטנה מלאה יש בערך שלושים(אני מודדת(*מדדתי))קלוריות.
בתרסיס תלוי בכמות שאת משפריצה , אבל יש בו +- 3-5קלוריות.
בתרסיס תלוי בכמות שאת משפריצה , אבל יש בו +- 3-5קלוריות.
באותו הנושא: