4 תשובות
הכל טוב, תעשי ספורט טיפה וזה יהיה בסדר
אוי אחותי אל תעשי ספורט עכשיו תשארי ליד האסלה!!! כמות כזאת של שוקולד תעשה לך שלשולים בקטע אחר
זה קצת יותר נשנושים מאוכל
תנסי לאכול עוד מאמינה בך
תנסי לאכול עוד מאמינה בך
אם את מרגישה רע עם זה תצאי להליכה :)
אנונימית
באותו הנושא: