4 תשובות
הכל טוב, תעשי ספורט טיפה וזה יהיה בסדר
אוי אחותי אל תעשי ספורט עכשיו תשארי ליד האסלה!!! כמות כזאת של שוקולד תעשה לך שלשולים בקטע אחר
זה קצת יותר נשנושים מאוכל
תנסי לאכול עוד מאמינה בך
e1a
אם את מרגישה רע עם זה תצאי להליכה :)
אנונימית