התחברות
הרשמה
זה ממש נוראי שאכלתי היום רק פיתה ופופקורן?
אני ממש לא רעבה אכלתי את הפופקורן לא מזמן וגם אז לא הייתי רעבה
14 בפברואר 2021, 21:02
2 תשובות
לא, יש ימים כאלו הכל בסדר
א
אין לי עוגיות צד אפל אתה אכזבה
לפופקורן יש הרבה סיבים ולכן הגוף לא רעב להרבה זמן
ב
בננה..