5 תשובות
שואל השאלה:
למה ?
למה ?
אנונימית
אולי את רגישה לחלב?
גם לי זה קרה אז הפסקתי לאכול ארוחות בוקר
אנונימית
הגיוני, אולי את רגישה לחלב וזה עושה לך לא טוב
חשבתי אני היחידה אחותיי
יש לך מעי רגיז מזל טוב.
תקשיבי, תתחילי לקחת פרוביוטיקה, תראי איך זה עוזר. יש כמה סוגים, אני לוקחת של סופהרב b25 שזה מלא זני חיידקים וזה במיוחד למעי רגיז.
יש לך מעי רגיז מזל טוב.
תקשיבי, תתחילי לקחת פרוביוטיקה, תראי איך זה עוזר. יש כמה סוגים, אני לוקחת של סופהרב b25 שזה מלא זני חיידקים וזה במיוחד למעי רגיז.
באותו הנושא: