9 תשובות
לא אוכל ארוחת בוקר אף פעם.
אם יש אוכל מוכן כן
אין לי כוח להכין:(
כן , יש פעמים שאני מפספסת אבל לעיתים רחוקות..
אוכלת כריך מלחם קל עם גבינה וחביתה או עם משהו אחר
כן
פיתה עם שוקולד /חמאת בוטנים/קוטג וירקות בצד
:)
כן תמיד,וזה תמיד אותה ארוחה חח וזה יוגורט עם פירות ושקדים וחמציות וכזה
כן כמובן
דייסת שיבולת שועל עם שוקולד ציפס
פנקייקים
חביתה וסלט
טוסט
יוגורט עם פירות
קורנפלקס - אם אין כוח להכיו משהו
אנונימית
אם אני קמה לקראת ארוחת צהריים אז לא..
אבל בדרך כלל כן, זה יכול להיות קורנפלקס עם חלב, או פנקייקים, או רק קפה