9 תשובות
לא אוכל ארוחת בוקר אף פעם.
לא
לא תמיד
אם יש אוכל מוכן כן
אין לי כוח להכין:(
אין לי כוח להכין:(
כן , יש פעמים שאני מפספסת אבל לעיתים רחוקות..
אוכלת כריך מלחם קל עם גבינה וחביתה או עם משהו אחר
אוכלת כריך מלחם קל עם גבינה וחביתה או עם משהו אחר
כן
פיתה עם שוקולד /חמאת בוטנים/קוטג וירקות בצד
:)
פיתה עם שוקולד /חמאת בוטנים/קוטג וירקות בצד
:)
כן תמיד,וזה תמיד אותה ארוחה חח וזה יוגורט עם פירות ושקדים וחמציות וכזה
כן כמובן
דייסת שיבולת שועל עם שוקולד ציפס
פנקייקים
חביתה וסלט
טוסט
יוגורט עם פירות
קורנפלקס - אם אין כוח להכיו משהו
דייסת שיבולת שועל עם שוקולד ציפס
פנקייקים
חביתה וסלט
טוסט
יוגורט עם פירות
קורנפלקס - אם אין כוח להכיו משהו
אנונימית
אם אני קמה לקראת ארוחת צהריים אז לא..
אבל בדרך כלל כן, זה יכול להיות קורנפלקס עם חלב, או פנקייקים, או רק קפה
אבל בדרך כלל כן, זה יכול להיות קורנפלקס עם חלב, או פנקייקים, או רק קפה
באותו הנושא: