4 תשובות
תצאי יותר לבלות אפילו לבד בים או בטבע תחשבי על דברים שאת רוצה לעשות כפילו אם זה להחליף עבודה כדי שתקומו ותרגישי שיש לך בשביל מה לצאת מהבית.
תנסי להתנדב במקומות ואז תמלאי לאנשים את הלב וזה ימלא אותך גם מדברת מניסיון זה מביא ככ טוב לחיים
תנסי להתנדב במקומות ואז תמלאי לאנשים את הלב וזה ימלא אותך גם מדברת מניסיון זה מביא ככ טוב לחיים
תקבעי לעצמך מטרות בחיים
אין דבר יותר טוב מזה
אין דבר יותר טוב מזה
לאט לאט יורד כל המוטיבציה בחיים, וצריך ליצור מקורות אנרגיה חדשים להתמלאות, תעשי דברים שמעלים לך את המצב רוח כמו יותר להיפגש עם חברים, לעזור לאנשים, כמו שרשמו למעלה זה כל כך נותן סיפוק ומשמעות לחיים כשאתה יודע שמישהו צריך אותך ואוהב ומעריך את מה שאתה עושה בשבילו.. :)
שלום יקרה,
את משתפת שאיבדת את השמחה.. משתפת שאת חיה בדירה, עובדת.. עצמאית, אבל מתקשה לחוות ולהנות מהחיים כמו, שלפי הבנתי, היה לפני כן.
אני יכול להבין את התחושה האמביוולנטית הזו.. מצב שמצד אחד יש רצון, מעין ניצוץ קטן בלב, אבל לא מצליחים להפוך אותו לאש שרוצים.. ואז עובר לו עוד יום מבוזבז..
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אנחנו מפעילים קו צ'ט בו תוכלי לקבל, באנונימיות כמובן, אוזן קשבת וכתף תומכת.
מחכים לך אם תרצי בכך,
שלך,
מתנדב סה"ר.
את משתפת שאיבדת את השמחה.. משתפת שאת חיה בדירה, עובדת.. עצמאית, אבל מתקשה לחוות ולהנות מהחיים כמו, שלפי הבנתי, היה לפני כן.
אני יכול להבין את התחושה האמביוולנטית הזו.. מצב שמצד אחד יש רצון, מעין ניצוץ קטן בלב, אבל לא מצליחים להפוך אותו לאש שרוצים.. ואז עובר לו עוד יום מבוזבז..
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אנחנו מפעילים קו צ'ט בו תוכלי לקבל, באנונימיות כמובן, אוזן קשבת וכתף תומכת.
מחכים לך אם תרצי בכך,
שלך,
מתנדב סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: