5 תשובות
גם לי לפעמים זה קורה
כל כאב בחיים הוא זמני ובעוד כמה זמן זה יעבור
אני מכירה את ההרגשה .. זה עובר
אם את צריכה לדבר עם משהו אני כאן בשבילך
הכל יהיה בסדר ,זה בטוח יעבור
(קיטשי אבל נכוון)
תנסי למצוא תחביב, בשבילי זה היה לכתוב ולהכין צמידים פשוט תתנסי בדברים חדשים ותהני
היי little witch,

נשמע שאת מרגישה כאילו איבדת את חוש הטעם... כאילו כל חוויה ודבר בחייך הפכו להיות באותו הטעם, אין מגוון והכל תפל. נדמה שאת מנסה לתבל את החיים ולשנות את הטעם, אך גם הטעמים המוכרים וגם החדשים מרגישים עדיין אותו הדבר. נשמע שזה מבאס ומדכדך אותך, וייתכן שכל ניסיון רק מגביר את חוסר האונים שסביר שאת חשה.

מתארת לעצמי שאת מרגישה אבודה וחסרת עצות בנוגע לאיך להמשיך ולצאת מהמצב. נדמה שאת רוצה למצוא את המוטיבציה להמשיך לחיות ואת התבלינים שיחזירו לך את הטעם האהוב לחיים. נראה שאת מחפשת מישהו שיעזור לך, יושיט לך גלגל הצלה וימשוך אותך למקום מבטחים. אם תרצי בכך, את מוזמנת לאחוז בגלגל שלנו, של סה"ר סיוע והקשבה ברשת. באתר יש צ'אט פרטי ואנונימי בו תוכלי לפרוק את שעל ליבך, לקבל אוזן קשבת ומכילה ובתקווה לקבל כלים למצוא את שאבד.

מחכים לך...

שלך,

מתנדבת בסה"ר.