13 תשובות
מסקרה.
שואל השאלה:
למה רק מסקרה?
זה מבליט את העיניים
אני אוהבת מסקרה (אני בדרך כלל שמה גם איילינר אבל אני לפעמים פשוט כל כך אין לי כוח וסבלנות לזה אז אני שמה רק מסקרה כמו היום) אז גם איילינר אפשר, תלוי אם את רוצה איפור רציני ובולט, או משהו עדין
רק מסקרה ואולי וזילין זהו זהו
מסקרה וקצת טינט לא כמו צאחלה רק קצת
קונסילר קצת בעיניים
מסקרה
טינט
ג'ל לגבות
תוחם
גלוס
שואל השאלה:
תודה רבה וזה לא מוזר שאני בן ואני מתאפר?
לא! כל אחד עושה מה שטוב לו, לאיפור ולבגדים אין מגדר :)
אני שמה רק מסקרה כי אני שונאת איפור אבל תשימי מה שאת חושבת לנכון (:
אבל אני כבר לא שמה מסקרה כי זה מעצבן רצח ומגרד)
שואל השאלה:
רק מסקרה?
מסקרה?