8 תשובות
איילינר, מסכרה, ממש קצת סומק או טינט , קונסילר
קונסילר, מסקרה, טינט, גלוס
אנונימית
שואל השאלה:
תודה בנות
אני שמה רק סומק ומדי פעם מסקרה אני אישית אוהבת טבעי בלי איפור ככ
לא להשים
קונסילר, סומק/טינט, מסקרה
מסקרה,סומק לא מוגזם וגלוס וג'ל לגבות