7 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אתה יכול להשים דמי מייקאפ וקצת קצת סומק ואם בא לך משהו עדיין על השפה זה שפתון אדום שיראה עדיין (אני גם בן אגב וזה מה שאני שם לפעמים חח)
סומק,שפתון מסקרה קונסילר וגל גבות
גל לגבות, מסקרה, תוחם/ גלוס
פריימר, קונסילר ולקבע עם פודרה, קצת ברונזר, סומק מסקרה תוחם וגל לגבות
אל תשים איפור תהיה אתה
בורגראנץ'