התחברות הרשמה

בנות בוכות מעלה או מוריד?

19 ביוני 2022, 15:15
בכימשיכהתכונותהתאהבותבחורות    
5 תשובות
לא מעלה ולא מוריד.
M.y.K
לא משנה לי.
ת
תנוך
לא משנה לי.
מ
מרלבורו
לא משנה לי תלוי עד כמה.
י
יֶלֶד פֶּלֶא
תלוי ממה, כמה, ואיך.
ש
ששליק
באותו הנושא:
בנות זה מוריד אם גבר בוכה?
בנים בוכים מוריד או מעלה?
בנות אם חבר שלכן היה בוכה לפניכם זה היה מוריד ממכן?
בנות זה באמת לא מוריד לכן אפ בן בוכה?
אם בן בוכה זה מעלה או מוריד?
בנות זה מוריד לכם שגבר בוכה מולכן?
גבר בוכה מעלה או מוריד?
בנות, אם גבר שומע איזה שיר מרגש או רואה סרט מרגש והוא בוכה טיפה זה מוריד?
בנות, גבר בוכה ורגיש.. מוריד?
למה מוריד להרבה בנות כשחבר שלהן בוכה לידן?
בן שמביע רגשות/בוכה זה מוריד לבנות?