8 תשובות
הגיוני
כי הגוף שלך אומר לך לאכול
הגיוני כי את רעבה מה השאלה
צימאון ורעב אלו שתי סיבות הגיוניות להתעורר משינה. אפילו ב3 בלילה (כי בשעות האלו השינה הרבה יותר עמוקה).
גם חום וקור מפריע לשינה
גם חום וקור מפריע לשינה
הגיוני לחלוטין
זה הגיוני זה קורה לי גם
פשוט את רעבה והגוף שלך צריך לאכןל
פשוט את רעבה והגוף שלך צריך לאכןל
לול זה הגיוני בעיניי, תרגיע את הבטן ותאכל משהו:)
הגיוני לגמרי
תאכל משהו שישביע אותך
תאכל משהו שישביע אותך
באותו הנושא: